wtorek, 28 lipca 2009

Przenosiny ;)

Długo się zastanawiałam i dłuuugo się wahałam, az nadszedł ten dzień ;) i oto stało się :))
Przeniosłam się na blogspota. Jak to się rozwinie zobaczymy, ale z racji, ze nocą wczorajszą zmontowałam ten tam kolaż powyżej postanowiłam spróbować.

Niektórym z Was "Harmony Art" już coś mówi, tym którym nic nie mówi zapraszam do odwiedzenia strony Studni Prezentów a ja tymczasem postaram się tu rozejrzeć i ciut chociaż oswoić :)

Dotąd w tym wirtualnym świecie mieszkałam tutaj... www.harmonyart.blox.pl

Pozdrowienia letnie :)

5 komentarzy:

Lela i Moonah pisze...

Witaj na blogerze ;)

Michalina :) pisze...

Zobaczymy jak to będzie ;)

Jolanta Wajda pisze...

Życzę powodzenia oraz wielu nowych możliwości i perspektyw :)))
Pozdrawiam serdecznie Michalinko!!!

Kasia Boroń pisze...

Michasiu, witam. Łatwiej mi będzie do Ciebie zaglądać. Cieszę się.

Michalina :) pisze...

Też tak myślę :) sama komunikacja jest w jakiś sposób ułatwiona nawet z tym odpisywaniem na Wasze komentarze :))